22 november

Äntligen har jag börjat jobba !
Det är itne så ofta jag säger så,
men nu i slutet var det riktigt segt att gå hemma.

Har träffat Anna efter jobbet och Jocke.
Som kom hit från Borås för att hälsa på henne.
Kände mig lite som "vännensomärivägen" Hehe.
menmen..
Kändes så skönt att umgås med henne igen..
Det var alldeles för länge sedan. & jagharsaknathenne.
Mycket.
Efter att handendär Jocke åkt hem så gick vi ut och åt
och sen åkte vi hem.
& när Anna drog så har jag suttit och kollar på tv.
somvanligtdåtyp.
ooh, jag tkr det är konstigt hur pass mkt de på tv har börjat
påverka mig. Men iaf.. Kollad elite på Kustbevakarna..
O det var en kille där som sa en så bra grej så det är värt att nämna här!
Typ något om att man ska leva för dagen och försöka göra
så många saker man kan och vill. Få ut så mycket av allt
nästintill hela tiden. Oooh det är verkligen sååå rätt!!
Så det tänker jag börja med nu...!! Känns bra =))

& jag ser fram emot AnnasoMin tripp någon stanns.. ..! ♥

Nu ska jag duscha och sen kolla på Efterlyst! oo på tal om det!
I morse när jag skulle åka till jobbet satt det en lapp på trapphusdörren..
"HJÄLP!!!
Har ni sett den här pojken ring han mamma"
O sen nr o allt o en bild.. o sen var det lappar på ALLA bilar,, O då blir jag givietvis
väldigt nyfiken!! Undra vad som hänt lr om de va någon som fyllde år o skojade?
Väldigt dåligt skämt i så fall!!


Duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback