15/11

what a day..
vaknade vid halv 9 i morse för jag hade en mardröm.. Den var läskig..
så jag kunde inte somna om. kommer inte gå in på vad dnehandlalde om iaf.
hehe...
gick upp o satte mig i soffan istället o kollade påtv. Sen åkte jag ner till stan o hem
till mig o till jobbet & hälsade på  och sen hem och sen ringde syrran och var
fly förbannad.. /inte påmig/ så då fick jag åka till jobbet igen o jobba 3 timmar.
stress stress stress---.. kan jag lugnt säga..

sen efter jobbet åkte jag och mamma Och kollade på tapeter till deras nya hus.
Skulle hitta till vardagsrummet och hallen. Lättare sagt än gjort..
Men till slut hittade vi nog så om dom tar dom så kommer det bli fint.. Mkt fint!!
Hela deras hur kommer bli underbart.. Hade inte varit helt fel att bo där kan jag ochså säga!!
=))

Så jaa, sen efter det /vilkettogtyp2timmar/ så åkte jag hem, gick till affären o sen lagade jag mat
och nu sitter jag här..  ppuuh!!!  proppmätt!!!
Ska snart sätta mig och kolla på efterlyst   /heltsjälv.usch/

Hm, idag är en såndär dag som jag bara skulle vilja vräka ur mig allt som jag känenr
till dig...!!! o sen skulle jag ångra det i ett par Veckor.. Sen skulle de bli som det har varit det
senaste... O sen skule du dyka upp när jag minst anar det. Somvanligttyp.
Men Ajaaa.. jag har inget tillfälle idag ändå och imorgon är en ny dag....


Nu blir det att lägga mig i soffan. riktigt skönt!!!
 
Goooodnattt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback