14/11

Vilken energi jag har nu..
jag vill hitta på något, går runt i lägenheten med
nyvaken frilla, thirt o sjunger...haha =)
"you and up loosing you giiirl"
Har käkat tacopaj och kollat tv sen jag vaknade.
funderar på att ta bilen och hälsa på lite folk!
Typ ellen, ooh folk som jobbar där uppe.. ??
Eller mamma o dom andra på mitt jobb? Jaa något iaf =))
'
Det känns typ som inget kan sabba min dag .....
O det känns himla bra det!!
Hade jag haft pengar hade jag åkt o köpt mig något.
typ en tröja! :P hahaa... lyx..

Fick en uppelbarelse igår.. av de jag redan visste
ioförsig. jagsaknardigmenintedumig.
så det kanske är dags att du försvinner för alltid o
slutar leka lekar med mig...!vadvetjag.

Nu ska jag fixa iordning mig och åka någon stans..
måste lämna lägenheten lite.. O snart vill jag kunna
jobba också!!!... shit jagvillhapengar!!!! =D


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön dag! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback