1 nov

Idag är det ett år sedan!
och nu ligger min mormor på sjukhus.
vet inte om hon har fått komma hem än?!
kan det inte bara få vara bra med alla?
Jag tror verkligen inte på Guud.

Vet bara att livet är orättvist...

Har bråkat med det mesta idag,  jävla humörsvägningar.
dessutom är jag sugen på att åka till martin och festa!
men tro inte de går några tåg då. Nää självklart inte!!
Tror allt Hultsfred också är en liten håla! Hahaaa...

Har cider i kylen, kanske ska ta en så jag blir på lite mer
lugnare och skönare humör. Eller ska jag ta dom imorgon?
ja, vad vet jag?

Det mesta snurrar i huvudet bara.
Fick höra av en person att jag håller p åatt balla ur?
att jag hade mer ordning och reda på saker när jag var
tillsammans med henrik.. Vad fan får han det ifrån?
Jag klarar mig själv, har egen lägenhet .. Behöver bara ett nytt
jobb nu!
Men hemtjänsten börjar kännas lite bättre, till och från.
Aaaah, vet fan inte hur jag ska göra.
Men jag har iaf inte ballat ur. + nämn inte henriks namn för mig!
aldrig meer.:!!

Är trött på allt som måste göras!!! räkningar, söka jobb, bråka med folk.
Det är iofs inget måste men det händer ofta.. för ofta nuförtiden..

Sandor / Ida.. vissa saker känns som om de vore utdragna ur mitt egna
liv..  Precis som i vissa låt-texter- Det är lite sjukt hur man kan känna
nästan exakt som dom sjunger!

Nuu lär jag laga mat och kolla på tv lr något annat.
typ prison break... har massa avsnitt hemma från pär.. Prison break
är bra och spännande. Tidsfördriv när man är själv..
Soo looooooong. imrogn är säkert en ny underbar dag!
Bye-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback