06/11-07

tänkte skriva vad jag är sugen på. men jag vet inte vad det är?
har tröst ätit både popcorn och godis. känner mig allmänt äcklig nu.
usch det är jobbigt o äckligt...
jag tycker inte om när det blir så mörkt så fort. kl är inte ens 18.00
& det är redan svart ute!
hösten är verkligen ingen mysig årstid längre... bara ibland!!
när solen lyser.. då kan det vara riktigt fiint, typ nästan så man kan
känna sig lycklig ibland. bara för det är så ljust och fint o alla fäärger på löven!

men inte sånna dagar som den här... det är svinkallt, grått o ruggigt.. plus att det
det typ ligger regn i luften o att man fryser ihjäl såfort man går utanför dörren!
Nej, då är hösten inte mysig!!


Guud, jag är så trött på mitt liv ...
Nu får fan något roligt hända snart, annars vet jag inte vad jag gör..
Det är samma gamla visa om och om igen. Dag ut och dag in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback