plugg.

4 veckor kvar utav skolan, någonsin. Så som det känns just nu iaf.
Kommer inte få de bästa betygen, men va fan. Jag kommer väl inte dö för det?
Men klart, det svider lite!

& om jag överhuvudtaget ska vilja visa upp mina betyg så måste jag
se till att plugga de sista veckorna nu. Verkligen!
usch, jag är verkligen människa som är bra på att plugga. Kommer
alltid på andra saker jag kan sysselsätta mig med!

Annars så var jag förbi en sväng på jobbet nu med min balklänning,
Ritta ska hjälpa mig sy in den .. Verkligen fin är den!
Frågan är bara vad för bil vi ska åka i? Det börjar närma sig nu.
Två veckor kvar, och jag börjar se fram emot det nu, tro de lr ej!
:)

Nu blir det plugga. Det är så det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback