!& maj

jaaa, en vecka kvar att plugga i skolan.
JAG ORKAR INTE. är grymt trött o har allt kvar.
Studenten är ren och skör lycka!

Har varit och sytt in min klänning idag också. Den
blev riktigt bra, tagit av axelbanden också. Så nu får
det bli vatten & morötter för min del en vecka fram över.
Haha :)
Syrran tror att tidningen kommer vilja ta kort på mig & min
klänning också. För att den är så fin/speciell..
Jag hoppas inte, jag vill inte vara med i tidningen. Nej tack!


Annars är det bra med mig, det känns som att allt har släppt.
Det kanske hjälpte att prata med honom & inse. Hurdan han är
nu och hur allt ligger till..
Jag ska börja njuta utav mitt liv nu! Många förändringar inom snar
framtid!! Jag älskar det!!!

Jag mår bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback