lycko-känsla

Förut idag när jag var påväg ner till stan fick jag lycko-känsla igenom
hela kroppen. Det känns som att det har lättat för mig!
Underbara dag!

Nere på stan skull ejag köpa två par öronhängen för 40 kr, gav fram en 50-lapp
och fick 460 kr tillbaks :D HAHA!! yeees!! har man tur ibland lr? :)
Sen är det väl en moralisk fråga om jag skulle sagt till, men det gjorde jag inte.
På kvittot står det att jag betalat med 500 spänn!:P


så nu väntar jag på att anna ska komma, sen ska vi iväg och fika med dom andra
tjejerna :) Trevligare än trevligast  tycker jag!
Sen efter det blir det bio för mig och anna och jaa, jag fick ett till MVG idag! ;-)


Guud, vad jag hoppas på borås .. skulle vara trevligt... tjipptjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback