Lördag.

Igår var det nyktert, men var ute igår ändå. Vilken kväll!
Drog till Amor skapligt tidigt, var typ inte en käft där. men vi hade trevligt iaf.
Satt och tjötade engelska & sex, så klart.. Hetaste samtalsämnet? Lätt. :P

Sen kom Alex Ida och Lisa, det var trevligt.. Så träffade vi några till där men jag
& anna drog oss rätt snart efter det, ner till piren.. Hon köpte sin heliga orgasm & jag tog
mitt vatten & min insmugglade pepsimax :) hehe! Satt & snackade lite men var inte så kul
så vi drog iväg till Huset.. Tänka shake lite as, men vi hamnade ute bland vakterna iställer.
Stog och snackade där ett tag innan vi beslöt oss för att dra till Centrum, verkade vara mer folk
där. Men icke! Hehe. Vilken kväll!! meeen!! Det var skoj där ändå & jag kan bara säga det:
att guuuud vad jag längtar till sunny beach! :D


Kom hem själv igår för anna drog till patrik. jag avskyr sådana kvällar :/ För fy fan vad jag saknar

den gamla tiden.. Undrar typ vad du gör & vem som har turen att få vara nära dig? usch, klarar inte

äns tänka på det..! Främling!


annars ingenting planerat idag. ev brännboll, men jag vet inte. har inte spelat det sen jag spelade det

men honom & hans jobbarvänner. blää..


Något roligt måste hända idag, verkligen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback