BT

Ja, idag är en BT - B ra   T orsdag.
Skulle haft nationellt prov i svenska B idag, men så blev det inte.
& det var himla tur det. För jag "försov" mig.. Sen när jag kom till
skolan så hade dom inte haft det. För läraren hade inte kommit. Haha
Sjukt mkt tur för min del där :)

Och bara det visaar ju hur sämst lärarna på skolan är!


Så vi satt där ute i solen och gottade oss ett taf, sen hängde jag & ellen med
anna upp till sjukan.. hennes häl!
Blir mkt sjukan idag, min lilla kusin är i Lund och ska operera hjärtat idag.
Mina tankar är hos henne! Måtte det gå bra. Sötungen!

Iaf, efter sjukan så gick vi till a6 och hittade typ 5 par skor. Jättefina. Framörallt till
balen. Sen ringer syrran & säger att hon hittat en jätte fin kuvertväska till min klänning.
Så vi skulle åka o kolla på den. Och jaa, jag köpte den. Mest för syrrans skull tror jag.
Fan, hon får mig att köpa en massa jag inte skulle köpt om jag var själv. Hehe...

Så nu sitter jag här, borde iväg & sola. Men jag orkar inte.. Dricker mitt vatten istället....
Hoppas på fint väder i helgen så jag kan sola då, Tack!!!

sjuukt fin, på tal om ingenting*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback