25/5-Balen 8/6-Studenten 21/8-Sunny Beach

Jaa. I onsdags var vi på bal, det var en oförglömlig kväll.
Ser fram emot att se bilderna med spänning :)
Har sätt några och dom är verkligen fina, alla var hur fina som helst!

& nu räknas dagarna ner till studenten, lyckligaste studen i livet?
Kan mycket väl vara så, jag kommer gråta utav glädje för tredje gången
i mitt liv.
Jag är säker på det!
Få slippa skolan och allt som har med den att göra, lektioner och plugg.
Underbart!
Jag antar att det är nu livet börjar, det riktiga livet :D
Får förhoppningsvis en underbar lägenhet, ska söka nya jobb och resa runt!
Ja tack!

Sen blir det att åka till Sunny Beach med Anna, Hääärligt. Blir sökert öland,
gbg och lite annat i sommar också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback