TT Tråkig Torsdag

Vilken tråkig torsdag det har varit..

orkade inte gå till första lektionen, kan min trötthet beror på något som jag inte vill?
I alla fall, tänkte varit hemma idag och tagit en dag för mig själv. Umgås lite och ha
det bra eller kanske inte. Något fick mig att gå till skolan iaf. Så jag gick dit, träffade mina
vänner, skrev det 2 långa timmars provet, det blev 13 a4 sidor till svar. Sen var det inte mer.

Så jag Anna och Fia gick till bussen, som dom tog och jag gick hem. Sen dess har det inte
hänt allt för mycket. Om ingenting och det är såå tråkigt..
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker sjunga, försöker komma på något som
jag kan underhålla mig med. Men i den här staden är utbuden få!

I helgen verkar det bli övernattninsparty med tjejerna o dom andra killarna, haha rolig ide tycket
jag! :)
Sen på lördag är det lagfest och jobba på söndag. Lika spännande som förra helgen...


och jag vill bli kär, vem vill inte det? Men jag vill vara singel också, sommaren ska och kommer att bli
utöver det vanliga! Det bara känns så =)

Sooo long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback