Kopia

Soligt väder idag och 12 grader, guuud vad härligt.
Jag har haft vårkänslor i kroppen hela dagen. Man blir ju
nästan lite småkär utav bara vädret :)

Men på tal om något annat mindre trevligt, det ringde nyss och
jag sprang upp från sängen och in i vardagsrummet för att svara.
Hann inte kolla vad det var för nr:
"Hej, vad gör du?"
lätt att jag trodde att det var Henrik, fick ta tag i soffan o sätta mig ner.
Kusligt vad Martins röst är lik hans.
Eller så är det kanske för att jag låg ute i solan förut idag och tänkte på
varför jag har trånat så efter Henrik, när det enda han har gjort det senaste är att
behandla mig som skit och inte kunde han stå upp för den han älskade. 
Ibland önskar jag att jag fick träffa honom o berätta hur mycket jag avskyr
honom för allt vad det här står för och för allt hur mitt liv har förstörts!!!


Vad vet jag & som jag bryr mig? Nej, dra åt helvete med allt det. Aldrig mer ska
någon få förstöra mitt liv så igen.  Aldrig mer ska jag lita på någon, aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback