abc

Fest ifredags, Anna kom hem hit med en flaska Rom .
Det borde vara allmänt kännt att man inte kan komma och fresta mig
med Rom hur som helst. Det var riktigt gott..

Igår planerade jag och Fia att vi skulle dra iväg till Göteborg, och festa. Man
måste få unna sig roliga nätter när man är singel, vi har inte direkt några mysiga
hemmakvällar att se fram emot.  Men sagt blev inte gjort, både jag och Fia var
väl förlata igår för att orka köra dit eller överhuvudtaget fixa allt som hade behövts
fixsas. :)
Så kl vid halv nio igår slocknade jag i sängen, med kläder och allt. Hade tydligen
svarat i telefonen nån gång vid 23 och sen nån gång vid 23:;30. Har dock inget minne
av det. Haha.. Men jag vet iaf att jag pratade med Martin igår vid typ 02.30 och att jag satte
på ljudlöst sen när det ringde igen när vi lagt på.

Tänk att jag själv ringer och stör folk sådär sent på natten ibland, jag ska nog sluta med det.
Det är ingen hitt att bli väckt en lördags natt när man ligger & sover .

Och idag vaknade jag av att mobilen vibbrerade, läste sms och kom inte fram till om kl var 12 
eller 13, haha så svarade på smeset och frågade :P Hahaa. sjuk morgon, men iaf. Jag hade
planerat att ringa till jobbet idag och höra om det var okej om jag kunde jobba extra. 
Tråkigt bara att kl var för mycket för att jag skulle hinna både dusch köpa mat och sen åka buss
till jobbet. Jobbigt när det inte finns någon bil hemma. 
Såå, idag blire min lediga söndag på läänge! :D Och omorgon gott folk som orkat läsa ända hit..
Imorgon ska vi till Bygginvest angående lägenheten!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback