.

Såg på en jättebra film i går efter jobbet, kommer som vanligt inte
ihåg vad den heter. Tyvärr. Men den vad baserad på en verklig händelse
om en svart boxare som fick sitta oskyldigt dömd i 50 år. Se den!


Annars var det väldigt slappt på jobbet igår, hände en del roliga saker
också. Haha så jag och Linnea fick oss ett gott skratt :)

& idag ringde hon med lägenheten, så hon ska kolla på min på onsdag o
sen ska jag ev kolla på hennes då om min verkar intressant. Får hoppas det.
Och att inte hyresvärdarna krånglar. Om inte så kanske det kan bli rätt bra:)

Funderar på om jag ska skaffa katt också om jag ska flytta, men jag vet ju hur
jobbigt det är i lägenhet :/ Men skulle vara så mysigt! :) Eller en hund, men nej.
Detär som att ha ett barn. Nej nej nej tack!

annars inget men väldigt mycket. soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback