smidigt & gott?

Sov förlänge för att komma upp till skolan idag. Inte särskillt bra, men kunde jag räknat med
något annat efter den här helgen? Egentligen inte..

klockan är halv fem och jag sitter fortfarande i det jag sov i. Jag måste handla och laga mat, varför är
äta ett måste? Det är jävligt gott men jobbigt att göra, speicellt när man är själv. Stämmer det inte eller?


Nu blir det snart ICA MAXI känner jag,min mage skriker efter mat. Och det värsta är när man väl tagit sig till affären så ska man komma på VAD man ska laga, helt ska det ju vara smidigt och väldigt gott. Och vad är gott & väldigt smidigt? Inte mycket!!


so loong

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad har jag förtjänat för att få en sånhär "alex för fan skärp dig, jag lever som en drottning" HAHA /kungen

2007-01-17 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback