kvalitetsömn

Igår somnade jag när reklampausen i Vänner kom och vaknade inte förens i morse förutom några undantag när ett par vänner ringde lite senare på kvällen.
Så man kan säga att jag är rätt utvilad nu, sov från 19.00 till 10.00 idag alltså 15 timmar blir det va? Herregud. haha :) Första gången på flera månader sen jag sov så skönt & jag behövde verkligen det!

Så ikväll, det ska bli trevligt. Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag jag ringa Alex och se vad som är sagt :) Ser fram emot detta iaf :) Härligt.



Jag är tacksam över vad Alex sa till mig, jag behöver inte någon som säger att han älskar mig och sen skiter totalt i mig när när alltind står på spel. var fanns kärleken och förståelden då? & jag behöver ingen "vän" bara för att det duger för studen. Aldrig, jag klarar mig lika bäst utan det!

Hur svårt kan det vara? Någonstans där ute finns det en MAN till mig, helt säkert. Någon som är värld mig och som tar mig för vad jag är. Även mina brister och felsteg. Tack alex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för jag älskar dig :) du är bra carro, det vet du! /kungen

2007-01-07 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback