Jag ljuger om jag säger att livet inte leker.

Nu sitter jag och Anna hos en killkompis ex-lumparpolare i Göteborg.
Vi har bytt upp oss, lägenheten är fin, ca 200 kvadrat och högt i tak. Det är såhär alla vill bo!
Öppnade nyss våran första cider, den smakar som en iskall glass i sommarhetta!
och snart blir det utgång :)

Har varit och blivet sminkade av profitionella sminkörer idag och även blivet fotade som modeller i en studio. Varför dom frågade just oss, det vet vi inte. Men sminker är perfekt ikväll och kläderna nya.
Kvällen kan inte bli bättre! Vi är heta! :D



Glassssigt!

Kommentarer
Postat av: John

Hej...
Ramlade in på bloggen på datorn hemma. Lite synd att jag inte var hemma ifredags men hoppas att allt var bra ändå. Sen är du lite väl snäll mot oss med lägenheten. Det är 100 kvaadrat inte 200 men men. Hör av er om ni har vägarna förbi någon annan gång. Baren står alltid öppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback