Jaa helt klart

Ja, härlig dag i skolan iaf. Skrattade åt alla sjuka och roliga saker som vi,vårat gäng har upplevt
i skolan de två senaste åren. Det finns än hel del.
plus att jag fick väldigt bra omdöme i skolan, är påväg till MVG och ett annat VG :) Härligt.
Måste bara ta igen det jag ligger efter med nu. Sen kan jag ta studenten med gott samvete!
SKÖNT

Har varit och kollat på en annan lägenhet idag också. Den var mycket mysigare än vad den såg
ut att vara på bilderna på internet. Så imorgon kl 11 är budgivningen klar. Jävlar vad spännande!
Får verkligen hoppas på denna nu då, den andra som vi kollade på steg förmycket i priset. Kanske var rätt bra för den här är mycket mysigare med mycket större balkong.

Sen en annan sak, imorgon börjar jag mitt nya jobb. Är jag nervös? JA.. Jobbigt är det! Men jag har
ju Anna som försökt lära mig hur det går till. Haha, hoppas vi kommer i samma arbetsgrupp . Vore
perfekt! Så kan vi jobba och slita ihop till våran resa som vi ska åka iväg på efter studenten! :D
Jag är nog trottsallt väldigt glad idag.

& snart ska jag ringa till Martin som skaffat hemtelefon :) Bra gjort. Stort vuxenpoäng som han säger!

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback