.s.

Fan, jag avskyr läkarna. Kan ingen bara hjälpa mig?
Får panik av dom här jävla utslagen :(

Precis som hydrokotison salva skulle hjälpa mig?
Dom kan ju fan ingenting...
Inte konstigt att jag undviker läkarna annars? Dom
hittar bara fel, och när man väl har fel så vet dom inte
vad det är. Fyra  olika läkare och dom har ingen aning?
Ge mig något så det försvinner utan att jag måste ta
massa prover, NU TACK!

Är trött,  & har inte kunnat jobba på hela veckan. Jag
skulle behöva semester från mitt liv. Eller bara få låsa
in mig i en vecka och sova så jag orkar med allt annat.
Sen vakna frisk och pigg, det vore helt perfekt just nu!!

& andra sidan kan jag inte lägga mig i Ide nu. Imorgon är
det MIN dag! 19 år är en onödig ålder men det är ändå min
dag!
En riktig Man står överst på min lista. Ja tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback