ifall inte att.

Idag är det fredag gott folk, veckans bästa dag tror jag! :)

& skolan har jag skött riktigt jävla kasst den här veckan :/ Knappt
varit där. Trött på att va såhär jävla depprimerad nu. Hoppas det vänder snart!

annars vet jag inte, ska åka till Anna en sväng nu innan hon ska till Skånaland
& ikväll antar jag att jag ska på fest med tjejerna & några killar från Sthlm..
Jaa, och nej. Det är inte henrik eller någon av hans vänner..

Vi får se, det blir nog trevligt även om jag inte ska dricka. :)


66,7 det går neråt! fortsätt så..

Sen vad detgäller "det" Jag kan inte göra mer nu. & det känns förjävligt
men jag antar livet är det, orättvist & förjävligt ibland.. Det senaste året har
varit det. Det sämsta året i mitt liv ! 07 har inte börjat så bra heller men det
vänder, eller det Ska vända!!
& nästa vecka fyller jag år. 19, onödig ålder enligt mig. 

so long!

Och en annan sak, är trott på folk som säger en sak & sen inte kan stå fast vid det.
Lika bäst att inte säga någonting alls då. Men det är ju bara vad jag tycker.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback