.

Jag är en kämpe. Ingen kan säga något annat.

Men mår lite kasst idag, sitter & lyssnar på musik
och tänker. Det är ingen bra blandning.
Feb Mars April sen Maj, 23 maj som jag hade tänkt
fråga Henrik om han ville förlova sig med mig.
Det känns kasst, allting hade kunnat bli så fin. På
balafton, när alla är så sagoligt fina.
Istället sitter jag här nu, och deppar snart ett år sen
det tog slut. Tiden går så otroligt fort :/

Tiden går så fort, och snart är det balen. Jag hade
inte tänkt att gå förtst eftersom ingenting kommer
bli som jag hade tänkt mig. Men alla tjatar på mig
att det är en livsupplevelse. Men istället kanske det
blir en av mina sämsta kvällar? Fan vad jag hatar sånt här.
Varför kan jag inte gå vidare?

Jag vet ju att det finns jättemånga fina killar & jag
har träffat än del utav dom också. Men fallar jämt
tillbaks!

Det ända jag ser fram emot är när jag & Anna ska
åka iväg. Förhoppningsvis blir det underbart! Jag hoppas
verkligen det iaf..
Nu ska jag iväg & kolla på lägenhet.  So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback