Dröm

Natten till idag var äventyrlig.

Drömde många olika drömmar.
Den första bråkade jag och Fia i för hon tände en cigg
i min hall. Det slutade med ett fjantigt tjejslagsmål.
Jag träffade mina två drömkillar på samma kväll o skulle
sen iväg till en av dom. Är förvånad över mitt val jag gjorde.
 Helt skumt.

I den andra fick jag reda på att min killkompis hade spöat
upp en kille. Som visade sig vara Jakob som jag var så
otroligt kär i för många år sen.

och i den tredje var jag på Hawaii och skulle gifta mig med
någon annan kille vars namn jag inte tänker nämna här.
och kläderna vi hade på oss ska vi inte tala om! Haha.

Jag antar att jag saknar kärlek, någon annan förklaring till
mina drömmar kan jag inte komma på.

Så gott folk, give me some love!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback