trivsel.

tog en lång och skön dusch nyss,
efter att sebastian&ellen åkt hem.
fick köra ut dom nästan.
så söta när dom satt och kollade på sviter runt
om i sverige.
tänk om jag också kunde vara kär ♥ vamysigtdethadevarit.

& nu sitter jag här. i min soffa, i mitt hem.
har haft lägenheten i 3 månader nu.
Men det är inte förens nu jag har kommit
till rätta&börjat trivas lite mer.
Har iofs inte bott här särskillt mycket.
Var på IKEA igår med Syrran&Kristian och
handlade upp mitt presentkort jag fick i julklapp..
Köpte svarta glashyllor, tavlor, hallmatta och ljussaker.
Som är svarta,gråa med mönster på. Lite svårt att
beskriva. Men ååååhh. vad fint det blev när det
kom upp på väggen!!   Ser mkt hemtrevligare ut! =))
Såå nu trivs jag lite meeeer!!

tror jag ska gå o lägga mig snart faktiskt.. väntar bara
på att mitt smink ska komma hit och lite så..
hemligt hemligt..

Såå nu blire oboy och kolla på tv.. myspys..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback