lördag

Igår gick vi och la oss tidigt och gick upp tidigt idag,
Känns faktiskt skönt, helgen känns längre då..   :)

Träffade Syrran&Kristian igår också. Lagom bruna var dom
och bilderna från Thiland var underbara.. Dit ska jag ! någongång.
Hehe! Fick linsvätska av dom och två sjalar.. (stavas?)
Domvariaffina!
Aaaah, så himla skönt.. det känns som det har släppt igen!
vet inte ens vad jag ska skriva. jag mår bra..
frågan är bara vad som händer idag,? Jag är lite sugen på att gå
ut. MEN, helgen blir förstörd och känns kortare..
Bakfylla är nog bland det värsta jag vet .. en hel dags lidande för lite
kul på kvällen innan. vadärmeningenmeddetliksom? :P

Funderar på om jag ska åka ut till mammaochpappa nu kanske?
Skulle kunna bli trevligt !! :D


Tjillivippen - doodelidoo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback