ÄNTLIGEN HELG

så som jag har längtat!

vaknade på fel sida i morses. var riktigt sådär jättesur.
väcktes liksom av adam&grys röst på radion.
finns det något mer radioprogram jag gillar mindre ? trorintedet.
usch.
dessutom hade jag en så underlig dröm inatt. vet inte varför.



det började med att jag gick på stan , sen kom en kille fram till
mig och sa något. sen följde han efter mig.
o det var precis lika obehagligt som när den där killen efter krogen
skulle hoppa på mig. sammakänslatyp.
men iaf;
så jag gick in någon stans och ropade på hjälp, samma som jag
gjorde på bussen dengångenefterkrogen. men igen hjälpte mig i drömmen heller.
men så kom henriks mamma från ingen stans och sa att jag borde
följa med henne hem. jag berättade att det nog inte var en särskillt
bra ide men hon insisterade, & henrik var bortrest.
Så väl hemma hos dom stod vi o speladde pingis i luften i deras hall?
haha jaa,  helt sjukt... !!
sen efter ett tag hörde jag röster och kollar ut genom fönstret, då har henrik
kommit hem. Han var typ med en långhårig killr, en annan kille och en tjej.
"Jag ska nog inte vara här" sa jag till Gunn o tog mina saker
och gick in på toan för att fixa iordning mig. Smikade mig och så.
Sen när jag var halv vägs klar så kommer hon den mörkhåriga tjejen in och kollar
konstigt på mig. Så jag sa "hej, är du henriks tjej lr?"  o hon typvisstevem jag var.
Så hon svarade. "Jag heter theres och kommer från Göteborg":P haha sen
åkte hon hem och jag stack där ifrån. Hahaa asså sjuk dröm...
Sen ringde henrik  mig och grejer och tjaffsade om att jag skulle komma tillbaks
för han hade sätt mig när jag smet in på toan. Typ chockad och förvånad över
att jag varit där, lr var där när han var ute... Att han ville träffa mig och att jag inte skulle
lyssna på vad den där tjejen hade sagt. att hon bara snackar skit..

Jag vet inte, men kanske därför jag var på dålig humör när jag vaknade???!




Idag jobbade jag med eleni. det är alltid lika trevligt!
hon är så mysig och snäll. liten&söt också =)
det flöt på ovanligt fort idag .. Skööööönt + att hon hade tagit
ett extra ställe igår som vi skulle ha gjort idag egentligen..
Så idag fick vi lov att åka hem kl 14.00 typ .    :D

såå nu är det heeelg o det kan inte bli bättre! =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback