11 december

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Så jag kanske inte ska klaga på andra?
attdomaldrigskriver.
Har bråkat med han.. och jag vet inte hur
jag ska göra med det hela.
Jag orkar inte sova hemma. Vill inte sova själv.
Men jag är fortfarande ledsen och besviken liksom.
Eftersom han har ljugit för mig.. how  to  do?

Det löser sig säkert.


Fick nog bland den bästa överaskningen någonsin igår.
Det är typ mitt armband och den här som slår det mesta.


♥    ♥    ♥
 

Snart är det Julockså..
Julafton, med alla rolika saker som händer och julklapparna framför allt..
Juldagen, middag hos farmor för hon fyller år. Sen utgång givet.
Annandag jul; Jävligt Bakis - Middag hos MormorochMorfar.
Det krockar faktiskt lite. Jag vill inte va bakis när det är mat hos dom. För hon
lagar jämt så himla god mat!!! hehe..:P

Sen nyår. Jag känner på mig att nyår kommer bli bra.!
2008 kommer bli ett bra år känns det som.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback