många krav, mycket vilja.

Igår kväll/natt var helt sjuk!
Haha, fler roliga händelser, och jösses vad världen är liten!
=)
Idag har jag och Anna varit mer döda en levande. Gick upp, drog
och käkade, sen handlade. Efter det satt vi ute i solen lite och drack
pepsi max & åt choklad. Helt okej, om jag inte haft så otäckt ont i magen.


___________________________________________________________
Det är allt för många krav, och allt för mycket vilja för att vissa saker ska
fungera!
Och vem sätter ribban, är det du eller jag? Eller ska man göra det tillsammans
eller gör allihop det?
Jag vet bara att vissa saker som händer i mitt liv nu går för fort för att kunna kännas
pålitligt och ärligt. Egentligen är det bästa man kan göra att skynda långsamt.
För då kan man nästan vara helt säker på att man inte kommer göra något dumt misstag
i de besluten som man kommer ta. Låter det vettigt? Eller är det bara jag som känner så
mycket inom mig just nu?
Jag tror jag börjar upptäcka att jag klarar mig själv, utan någon man. OTROLIGT SKÖNT.
två ord, och de stämmer verkligen..

Livet är påväg åt rätt håll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback