klagomål.

Jaa, det finns vissa som säger att min blogg är tråkigt.
Vilken tur att det inte är till för att roa folk då!


Hmm, har varit på jobbet idag. Riktigt suurt. Men ändå
roligt folk. Somnade när jag kom hem o nu är jag för trött för
att hitta på något. Ska jobba imorgon också, fast på det andra
jobbet då...  Vuxenvärlden är inte rolig!

Har kikat på tv ett tag nu också, först O.C . Riktigt länge sedan jag
såg på det eftersomjag jobber nuförtiden när det går .. Må hända
att den serien är förutsägbar, men den är älskvärd ändå, lätt!! =)
Sen var det något program som hette "snygg naken" Det programet ska hyllas!!
Verkligen ett kanonprogram för folk som kanske har svårt för
att acceptera sin kropp, hur den ser ut.. Gott folk, det är insedan som är viktigast!
så kommer det alltid vara.!


Jag funderar på att göra en helomvändning i mitt liv nu..
Något nytt måste hända & jag vill flytta till den lägenheten NU.. Helt underbar är den! =)
seen, spontana sms är alltid dom bästa .. så jag förstår inte vad
jag går och väntar på? Iaf, riktigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback