Fortfarande helg.

Ja, och visst är det underbart!!
Idag har allt varit bra, jag blockerar dåliga tankar.. Låg ute i solen förut och gottade mig.
Men är det verkligen 20 grader? :)  & mina fräknar börjar komma nu..
Sool sool...

Morse var bra, det var länge sedan , för länge sedan. Men jag fattar inte
varför jag är så grymt trött? Gick & la mig vid 23 igår och sov till nästan kl 14 idag.
Hur fan kan det vara möjligt?
Jag avskyr doktorer men jag borde verkligen gå till en.. Min kropp är ur balans
efter allt som har hänt.. Fan. men ja, det är väl det ända bästa att göra..

Snart ska jag åka ut till Mor & Far och hämta Madde & Kristian, sen till bankeryd o släppa
av dom: Segt, men tjänster & gentjänster..
Efter det ska jag vill stressa hem & göra mig i ordning, för jag tror det är någon slags fest ikväll..
Men alla respektive och så jag då.. MEN, vad gör det? i sommar kommer jag ha det bättre
än alla dom, hoppas jag! För det är väl hur bra som helst att va singel på sommaren?
Om inte har jag gjort en tabbe!!
O om jag inte ska dit ska jag tillalla tjejerna, och så gå ut med dom. Jag vet inte men det lockar
faktiskt mer... Hur ska jag göra??

Sen imorgon är det till att jobba som vanligt, det är så livet är. Skönt att jag börjar kl 14 iaf :) Men
dumt att hela söngagen försvinner. Men, jag behöver en himla massa pengar nu.. Verkligen..
och dessutom, maj juna juli, sen i augusti åker vi :D weiiii! Jag längtar!!!
Sen finns det ju även andra spännande saker jag längtar efter.. Som kommer komma senare.. Yes..!

Lev livet, det försöker jag med. Även om det tar emot, jävlas tillbaks då!!

& du, du är faktiskt något i min smak!!

soo looong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback