En lista.

Kopierad från Alexandras blogg..



Brukar du? ..

Titta på dig själv i spegeln:
  det har säkert hänt någon gång.
Gnälla: jag försöker låta bli.
Sova:  ja, ofta.
Ha ångest: må väl hända ibland.
Skada dig själv med flit: nej, inte med flit.
Ta mediciner du inte borde ta: nej.
Vilja dö: jag brukar inte, men har  velat.
Drömma mardrömmar: ja, en gång om att björn shiffs våldtog mig i en kyrka.
Klä dig i svart: mer ofta än sällan
Gå i skolan: så ofta jag kan
Röka: pass
Ljuga: inte ofta,men det har säkert hänt.

Hata folk: Nej, verkligen inte.
Lita på folk: Nej, bara fåtal.


Vem? ..

Saknar du:
  ingen just nu faktiskt.
Vill du döda: ingen, men jag vill utrota alla småkryp
Vill du slå: chefen på riksbyggen, lätt!!
Kysste dig sist: pass
Vill du kittla: Anna, hon är kittligare än kittligast.
Kramade du sist: Fia, men det var hon som kramade mig.
Vill du prata med: vill prata med många.
Skrek du på sist:
jag skriker inte på folk.
Vill du vara som: mig själv såklart.
Sårade dig sist: mitt ex.
Vill du bli galet full med: Anna, min älskade bobbaAnna.
Gjorde dig riktigt glad senast: mina vänner i skolan
Fick du sms från senast: Dan heter han.
Ringde dig senast: nån som ville göra en undersökning, brukar inte lyssna så noga.
Är vackrast på jorden: hur ska jag kunna veta det?


Har du? ..

För många vänner: kan man ha det?
Förföljelsemani: haha, jag är glad som kan svara nej på den här frågan.
Tvångstankar: hade några när jag var mindre, fast mindre allvarliga då.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inget mer än rösterna i mitt huvud. haha.
Någon fysisk sjukdom:  no
Någon skada: allert som en nötkärna
Färgat håret: ja, många gånger.
Brutit några ben: aldrig, tacka gudarna för det.
Några piercings: ja, men jag avslöjar inte vart.
Egen dator: i stort sätt.
Bra självförtroende:  har du?
Kysst någon: ja, många gånger.
Tagit nakenbilder: till vilken nytta?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, det var ett tag sen. 
Bjudit ut någon: nej.
Varit kär: ja, man kanske skulle kunna kalla det för de.
Dumpat någon: ja.
Blivit dumpad: ja, det också. dessvärre.
Velat vara otrogen: var går gränsen vid otrohet?
Ljugit allvarligt för någon: nej.
Stulit någonting: ja, jag har faktiskt det.
Lämnat landet: mycket möjligt.
Rymt hemifrån: haha, ja. men jag har aldirg kommit längre än till grannen.
Tuttat eld på nått: ja, några hjärtan!
Gjort något olagligt: se ovan pch lista ut det själv.


Hur? ..

Svarar du i telefonen: ring mig och se efter?
Fördriver du tiden: det kan jag inte skriva här, haha.
Mycket pengar har du: tillräckligt för att betala en pizza till dig.
Tjänar du pengar: sökjer frimärken på min balkong.
Ofta bäddar du sängen: aldrig.
Ofta diskar du: räknar faktiskt inte hur ofta, men väldigt sällan är det.
Ofta städar du: håller inte räkningen på det heller.
Många stör du dig på: jag håller inte på med "sånt" .
Ofta träffar du din familj: det är faktiskt rätt sällan, tyvärr.


Tror du? ..

Att du kommer bli något: jag är helt säker på det.
På rymdvarelser: nej, tror inte på saker som jag inte sätt.
Att folk tycker om dig: jag hoppas det iaf.
På ett liv efter detta: svår fråga.
Att fiskar kan tänka: ja, för guldfiskar glömmer ju väldigt fort. så då borde dom kunna tänka?
Att du kommer leva länge: jag tror inget.



Välj:

Katt eller hund: katt, katter är underbara.
Vit eller svart: svart svart svart
Varmt eller kallt: något där emellan, om jag får bestämma. lagom är alltid bäst.
Vatten eller land: land, utan tvekan.
Telefon eller internet: beror på vad det rör sig om.
Musik eller tystnad: MUSIK!
Bok eller film: film.
Leva eller dö:  Leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback