Helg.

Ja, det är precis vad det är, helg. Känns väldigt skönt!  

Jag är nästan helt säker på att Anna vill gå ut,
att Fia och Emma vill att jag ska komma och hälsa på dom, 
och att jag inte har en aning om vad jag känner för. 

Var och fikade med ett par vänner igår, det var trevligt & mysigt. Blev även bestämt att vi ska försöka komma iväg på en kryssning strax efter jul eller över nyår. Ja tack!
Blev även mycket prat om allt annat här i världen, man kan få magknip av allt skratt när man hör vissa saker dom gjort Värst är nog Alex, haha ja! ;)


so long. nu ska jag spela röj med malin på msn!


Kommentarer
Postat av: Mallan

röjjröjj! du måste ju vinna nångång!;) är du lika besatt som mig å alexs nu? hahaha det tror jag allt!:D men verken du eller alexs är inne på msn nu..buhuhu..snyft!

2006-12-03 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback