.

Mitt täcke är så otroligt stort & mysigt så jag tappar bort mig själv i det på morgonen, inte konstigt att man inte kommer upp då!

Stressade till praktiken idag ( som vanligt? ). Hade ett par sakar jag skulle hunnit köpa innan, men så blev det självklart inte. Skulle hunnit fixat iordning mig för den delen med. Har haft drop-in idag för alla föräldrar, men det gick bra ändå.
Dagen började bra, fick ett sms. Så nog log jag allt!

Sen väl på praktiken så hade barnen brand undervisning. Trött och uppstressad gick jag in & satte mig. Tänkte inte så mkt på vad som hände, förens en manlig röst  frågade :"Mår fröken bra idag?"
& framför mig står världens brandman! Så blev morgonen ännu lite bättre!

Finns det någor mer manligt och sexigare yrke än brandman? Observera att han var ung och inte hade någon ring på fingret!    det är INGET fel på att drömma! :)

Nu ska jag snart åka o hämta alex, sen blir det tacos hemma hos henne, väldigt gott!

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback