dröm

När jag väl somnade igår hade jag världens underbaraste dröm om dig.
Ditt leende, åt något som jag gjort. Eller när du luktade på mig!
Vi var så glada båda två så vi brottade ner varandra på golvet vid rulltrappan,
på centralen & kramades! Hehe. Jaa, TÄNK OM! :)

Drömma är det inget fel, som jag har sagt innan!
Det var inte bara det jag drömde...
Drömde någon sjuk dröm att jag åkte buss i habo också och satte eld på något gamalt
hus. & där inne visade det sig att mina kaniner var. HAHA, kaniner? Jag giller inte ens
kaniner.. Usch , vart kommer alla sjuka drömmar ifrån?

Snart ska jag fixa iordning mig och åka upp till a6 och kolla på någon fin klänníng som
jag kan ha på juldan. & ska se om jag hittar något att köpa till Madeleine&Kristian och
min bror också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback