Åter måndag

God morgon Sverige!
Igår blev det sent. Mötte upp Alex på june när jag var på väg hem.
Jag käkade lite, sen drog vi hem till henne & senare på kvällen blev det film. Aldrig mer att dom får bestämma film.
Jag klarar knappt kolla på Efterlyst själv, och jag avskyr, riktigt avskyr skräckfilmer. Och det var precis vad dom hade hyrt! Usch!

Självklart har jag försovit mig, jävligt kasst! Ser fram emot att träffa Fia snart och skvallra lite, om hennes bravader och även mina! :) Var nog 2 veckor sen nu, och gott folk, det händer mkt på två veckor!

Ser fram emot att snacka med Alexandra idag också. Haha!
Det blir nog en cigg på trappan i mitt kvarte ikväll, snacka lite och spana på han som går runt och vattnar blomorn naken på kvällarna. Eller vad säger du Alex? ;)

Länge sen jag var i den här situationen, hoppas det inte håller i sig.
"Äntligen" sa du! och jag tyckte också det var äntligen, men vad hände sen? Vad?

so long!!

Kommentarer
Postat av: kungen

i be there, haha om du ställer. just de. jag har ett gratis gäst pass på atlantis till dig tror jag, men du måste gå när jag går anars gäller det nog inte. hör av dig sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback